• 22-10-2009, 16:44:34
    #55
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha aslında kızışan birşey bile yok asıl 1 ay sonra TR piyasasındaki hat fiyatları 10 mbit 150 tl e kadar düşecek overselling yapılacak sürekli yakında göreceğiz.
    Türkiye datacenterlar da bulunan tüm sunucularımı çektim. 3 , 4 Ay TR Lokasyon da sabit fiyat olmaz bugün 200 den alıyorsun yarın bir kampanya 150 e düşüyor fakat sen eski olduğun için o fiyat sana yansımıyor (Bir çok firma tüm müşterilerine kampanya fiyatını yansıtmaz sadece yeni müşterileri faydalanabilir.)
    Bir firmanın 3,5 Bayisi mevcutsa işte ozaman işler dahada kızışır bayiler birbiriyle rekabet eder makineler ucuz ucuz satılır datacenter burada herzaman karlı olur.
    Daha fazla konuşmaya gerek yok herkez için hayırlı olsun.
    Kısaca özetlemek gerekirse İstanbul,İzmir,Denizli arasındaki rekabetden en karlı yine daima müşteriler çıkacaktır.Ufak çaplı firmalar ve birikimi olmayan firmalar 3 ay içersinde batacaktır.
    Keşke bu dedikleriniz gerçekleşse de piyasada bu işi yapanların sayısı bir nebze de olsa azalsa.
  • 22-10-2009, 22:55:06
    #56
    enforcer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke bu dedikleriniz gerçekleşse de piyasada bu işi yapanların sayısı bir nebze de olsa azalsa.
    İşte o dediğiniz biraz zor Bir firma batar diğeri gelir. Kısacası bir çocuk dan kurtulursunuz diğeri gelir piyasayı karıştırmak için uğraşır 20 tl para kazanır zenginim havasında dolaşır.

    Sırf okullarda kızlara hava atmak için işte ben hostingciyim hacer abiyim vs vs takılanlarıda çok gördük (Okul sitesi yapan kişiler okulda bir sürü sivri zeka öğrenciyle tanışabilir.)

    Kısacası dostum Fiyatların düşmesi çoluk coçuğu dahada teşvik edicek bu yüzdende piyasa iyice kötüleşecek 3 5 ay içerisinde dediğim gibi hepimiz göreceğiz ufak çaplı şimdiden önlemini almayan bir çok firma dikkat edin firma diyorum çoluk çocuk değil iflas edecek.

    Fiyatlar ucuz diye herkez sekötörün düzeleceğini daha çok para kazanacağını sanıyorsa yanılıyor.
    bugun 10 makineyle 10 mbit hattı 1000 Tl e maal ediyorsanız 100 mbit hat ile tellcom sayesinde 1500 2000 tl e maal edilecek.Şimdi bu şu bakımdan güzel yüksek hat ama herkeze açık bir hat 100 mbit paylaşımlı hatlar xeon işlemcili sunucular 150 tl civarından satılırken Elinde sunucusu olan firmalar ellerindeki donanımları dahi satışa çıkaramayacak veya yok pahasına hat parasına satacak buda kısa bir dönemde zarar etmeye sebep olacak sonu malum birikimi olmayanlar batacak.

    Burada en karlı işi yine datacenterlar yapacak hem bayileri satacak hem kendileri satacak farklı isimler altında hat fiyatı belli overseling yapılacağı belli.
    Çoluk çocuk 150 tl den aldığı makiney 15 e bölüp 10-20 tl den satış bile yapacak.

    Kısacası heryeşi beraber takip edip göreceğiz.
  • 22-10-2009, 23:12:31
    #57
    Üyeliği durduruldu
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte o dediğiniz biraz zor Bir firma batar diğeri gelir. Kısacası bir çocuk dan kurtulursunuz diğeri gelir piyasayı karıştırmak için uğraşır 20 tl para kazanır zenginim havasında dolaşır.
    Sırf okullarda kızlara hava atmak için işte ben hostingciyim hacer abiyim vs vs takılanlarıda çok gördük (Okul sitesi yapan kişiler okulda bir sürü sivri zeka öğrenciyle tanışabilir.)
    Kısacası dostum Fiyatların düşmesi çoluk coçuğu dahada teşvik edicek bu yüzdende piyasa iyice kötüleşecek 3 5 ay içerisinde dediğim gibi hepimiz göreceğiz ufak çaplı şimdiden önlemini almayan bir çok firma dikkat edin firma diyorum çoluk çocuk değil iflas edecek.
    Fiyatlar ucuz diye herkez sekötörün düzeleceğini daha çok para kazanacağını sanıyorsa yanılıyor.
    bugun 10 makineyle 10 mbit hattı 1000 Tl e maal ediyorsanız 100 mbit hat ile tellcom sayesinde 1500 2000 tl e maal edilecek.Şimdi bu şu bakımdan güzel yüksek hat ama herkeze açık bir hat 100 mbit paylaşımlı hatlar xeon işlemcili sunucular 150 tl civarından satılırken Elinde sunucusu olan firmalar ellerindeki donanımları dahi satışa çıkaramayacak veya yok pahasına hat parasına satacak buda kısa bir dönemde zarar etmeye sebep olacak sonu malum birikimi olmayanlar batacak.
    Burada en karlı işi yine datacenterlar yapacak hem bayileri satacak hem kendileri satacak farklı isimler altında hat fiyatı belli overseling yapılacağı belli.
    Çoluk çocuk 150 tl den aldığı makiney 15 e bölüp 10-20 tl den satış bile yapacak.
    Kısacası heryeşi beraber takip edip göreceğiz.
    harun sen önlemini aldın galiba ondan böyle konuşuyorsun. Hat ücretlerinin düşüş yaşıyacağı zaten 2-3 ay önceden belliydi. Burada sadece akıllı olan akıllı hareket eden firmalar kazanıcak, büyüyecek. Senin dediğin okullarda caka satmak için 3-5 kuruş kazanan kişiler senin tabirinle çocuklar, kendilerini belli ettiler veya belli ediyorlar zaten...Akıllı olanlar, akıllı hareket edenler zaten birikimi yapmışlardır
  • 22-10-2009, 23:14:19
    #58
    DHS haklı.

    Yanı sıra, çok ümitler içerisinde olduğumuz TİB de yeterli olmadı caydırıcılıkta.. bu sezon biraz değişik olacak gibime geliyor.
  • 25-10-2009, 01:19:59
    #59
    Overselling yapmıyorum diyen varmı ?
  • 25-10-2009, 03:24:50
    #60
    Konuyu gereksiz yere uzatmaya gerek yok.Herhangi bir mars telekom yetkilisi, tellcom hattına ait bir test IP verecekmi ?
  • 01-11-2009, 17:45:35
    #61
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte o dediğiniz biraz zor B...
    FCservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harun sen önlemini aldın g...
    Sizde gördüğüm şudur piyasa r10 dan ibaret, aslın bunu git gide somutlaştırır sanız o zaman tehlikedesiniz demektir.

    Piyasa r10 dan ibaret değil arkadaşlar dedicated vps hizmeti alan r10a bir kere girmemiş hizmet alanlar var.

    Kurumsal müşteriler, muhasebe yedekleri tutan firmalar vs. gibi bir topluluk daha var bunları göz ardı etmeyin vpsye 300 tl ödeyen kişileri.

    Biraz daha müşteri bulma kaynaklarınızın ne kadar doğru yada başarılı olduğunu analiz etmeniz gerekmekte.
  • 01-11-2009, 23:10:57
    #62
    AXSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde gördüğüm şudur piyasa r10 dan ibaret, aslın bunu git gide somutlaştırır sanız o zaman tehlikedesiniz demektir.

    Piyasa r10 dan ibaret değil arkadaşlar dedicated vps hizmeti alan r10a bir kere girmemiş hizmet alanlar var.

    Kurumsal müşteriler, muhasebe yedekleri tutan firmalar vs. gibi bir topluluk daha var bunları göz ardı etmeyin vpsye 300 tl ödeyen kişileri.

    Biraz daha müşteri bulma kaynaklarınızın ne kadar doğru yada başarılı olduğunu analiz etmeniz gerekmekte.
    Kazım bey açık ve net bir şekilde noktayı koymuşsunuz yine
  • 12-11-2009, 03:54:51
    #63
    fiyatların düşmesi biz müşteriler için iyi ancak fiyatların düşmesi ile host işinden anlamayan kişilerde hosting ws. satmaya başlayacak rekabet ortamı git gide iyice artacak işinde profesyonel olanlar her zaman kazanacak diğerleri ise her zamanki gibi boşuna para harcayacak.

    olaylardan uzak bi datacenter Radore bilirim ne bunları tartışır nede başkasının kazandığı sattığı onu ilgilendirir kubi her zaman müşteri memnuniyetini düşünür ne rekabeti nede artniyeti o yüzden de herzaman kendisini taktir etmişimdir başarılarınında devamını dilerim.