• 13-11-2009, 13:49:20
    #82
    osi
    Üyeliği durduruldu
    axsoy sen buralarda böyle takılmaya nasıl zaman buluyorsun boş ver abi ya kim ne yaparsa yapsın.
  • 13-11-2009, 16:35:37
    #83
    Özel mesajda bir kaç reklam giderlerini gösterdim kendilerine umarım daha fazla bu konu uzamaz rahatsız ettiğimiz için özür dilerim.
  • 13-11-2009, 18:15:06
    #84
    Beyler konu almış başını farklı yerlere gitmiş.

    Burada DHS 'nin reklam giderini hesaplamak kimsenin görevi değil. Ancak reklam pahalı bir iştir. ufacık bir yerel haber sitesinde dahi 500 tl isteniyor.

    Selçuk Beye güzel fiyatları için teşekkürler.
  • 20-04-2023, 20:27:46
    #85
    Konuyu hortlatıyorum, Yıl 2009 Barındırma ücreti 50TL
    Herşey eskiden güzeldi be hocam MarsDC hala aktifse ziyarete gelmek isteriz