Snackers, konu sahibi değilsin. Mars'ın tek bayisi de sen değilsin. Bu konuya girip de saçma sapan yorumlar yapman kadar komik birşey olamaz. Ayrıca bireysel olarak bu hizmetin alınıp alınamayacağını bırak da Selçuk Bey açıklasın. Bildiğim kadarıyla, dileyen herkes, belirtilen ücretlerde gidip Mars'dan hat alabilir. Zira daha öncesinde de Mars'ın sattığı minimum kapasite 10 Mbit idi. Yine minimum 10 Mbit ile o fiyatları dileyen herkesin alabileceğini düşünüyorum. Tabi sen bu konudan kendine pay çıkarmaya çalışıyorsan, devam et ama burdan sana ekmek çıkmaz (: