Snacekers aslında doğru söylüyor konunun canına ot tıkadınız ama bi ot da ben koyayım bari

Mars'la direkt olarak müşteri olan kaçtane adam varki? Ha bu rakam çok az demedim (şimdi gelir birileri yazar neme lazım tedbiri alalım) bayileri üzerinden satış yapar nedenide aslında basit; bayileri Mars dan daha ucuza hat verebildiğindendir.
Sana gelince Snacker's; haklı olduğun yerde son cümelelerinle haksız duruma düşmüşsün. Kimsenin ekmeğini nerede aradığı ne seni nede buradaki birini ilgilendirir herkes işine gelen yerle çalışır sen daha farklı cevap yazarak "navakt" edebilirdin,ama yapamamışsın.
Mars hiçbir zaman son kullanıcıya çalışmaz.Bayilerinden hizmet alırsınız ancak.
Konu gerçekten çöplük denilecek kadar karışmış. Bu konunun içinde bu yorumların yapılması hiç hoş değil.
@snackers , koşanbit'in ne kadar veri merkezi değiştirdiği hiç önemli değil.Bi firma ticari çıkarları doğrultusunda şayet hizmet kalitesinden ödün vermeden yapıyorsa ozaman benim için sorun yoktur.
3-5 kuruş belki 1-2 sunucu için önemi yoktur ama bu sayı fazla olduğu zaman hesap makinası kullanmak zorunda kalabilirsin...
Emir, bu konuları burda tartışmanızı doğru bulmuyorum. Sonuçta burda firmanın yeni hizmetlerinden biri tanıtılıyor. Eğer bir problem varsa, veya bir haksızlık, ticari çıkarları etkiliyorsa bunu kendi özel aranızda , oda olmuyorsa yasal yollarla çözebilirsiniz çünkü burası yeri değil !
Mars Telekom'a hayırlı olmasını diliyorum.
Saygılar