Snacekers aslında doğru söylüyor konunun canına ot tıkadınız ama bi ot da ben koyayım bari
Mars'la direkt olarak müşteri olan kaçtane adam varki? Ha bu rakam çok az demedim (şimdi gelir birileri yazar neme lazım tedbiri alalım) bayileri üzerinden satış yapar nedenide aslında basit; bayileri Mars dan daha ucuza hat verebildiğindendir.
Sana gelince Snacker's; haklı olduğun yerde son cümelelerinle haksız duruma düşmüşsün. Kimsenin ekmeğini nerede aradığı ne seni nede buradaki birini ilgilendirir herkes işine gelen yerle çalışır sen daha farklı cevap yazarak "navakt" edebilirdin,ama yapamamışsın.