Daha fazla cevap verme gereksinimi duymuyorum. MARS'a da hiçbir zaman çamur atmadım. Selçuk Bey'e hayırlı olsun diyorum tekrardan, sana ise artık cevap vermeyeceğim. Moderatör arkadaşlar dilerse mesajlarımı da silebilir, o konudada bir sorun yok. İyi çalışmalar herkese.