Kızmadım, sadece tekrar bilgilendirme olarak not ekledim.Üst pakete geçiş yaparken uygularsın hdd miktarında yükselir.Panel olarakta virtualmin öneririm.
Dediğim gibi ilk etap da 20gb disk bana yetiyor. Fakat dediğin gibi belli bir süre sonra yetmeyecek.O zaman image falan alıp yüksetlme yaparım.Bu konuda ki bilgilendirmen için ayrıca teşekkür ederim. Aklıma takılan bir soruydu bu..
Şimdi aylık 5 dolar ile başlamak mantıklı geliyor kısaca

Ama bir iki ay içinde paketi de yükseltebilirim duruma göre.
Dediğin gibi bir de virtualmin deneyeyim.
Fakat asıl sorun bence sıfırdan adam akıllı bir kaynak bulamamam oluyor. Herşeyi detaylıca anlatan bir kaynak olsa çok iyi olacak.
virtualmin biraz araştırayım.
Serverı silip tekrar virtualmin deneyeceğim inş.