• 12-08-2013, 10:33:28
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SinanTerzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapıp dener misin ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:03:39 -->-> Daha önceki mesaj 01:01:44 --

    Ayrıca apache üzerinden çalıştırmak istemissin ve httpd de çalışmıyor.
    ispconfig kurulumunda nginx/apache seçiminde nginx yazmış mıydın ?
    Hocam bahsettiğiniz kodları da denedim. Yine aynı.
    Dediğiniz sanırım doğru. Galiba nginx üzerinden çalıştırmaya çalışıyorum.

    Şimdi ne yapmam gerekiyor. Server 3-4 kere sıfırladım baştan başladım olmadı. Son yaptığım kurulumda hiç hata almadım.Yine olmadı.
  • 12-08-2013, 10:34:17
    #20
    eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar lütfen bilgi olan yazabilir mi? Şimdi serverı oluşturacağım fakat şu disk olayı kafamı karıştırdı. İlerde 20gb disk yetmezse üst pakete geçince disk artmayacak diye birşey okudum.
    Makineyi durduruyorsun images kısmından sunucu imajını alıyorsun. Eski vpsi siliyorsun tekrar aynı lokasyon sunucu oluşturup paketini seçyorsun images kısmına geldiğin de my images kısmından oluşturduğun imajını seçerek tekrar oluşturuyorsun.Bir üst pakete geçiş yapıyorsun.

    Kendileri ile iletişim kurduklarımda da bana bu şekil yapmamı önerdiler ve sorunsuz işlemime devam ettim.
    Daha önce bu şekil üst plana geçiş yaptım ve aynı ip adresim ile devam ettim.
  • 12-08-2013, 10:44:01
    #21
    vDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makineyi durduruyorsun images kısmından sunucu imajını alıyorsun. Eski vpsi siliyorsun tekrar aynı lokasyon sunucu oluşturup paketini seçyorsun images kısmına geldiğin de my images kısmından oluşturduğun imajını seçerek tekrar oluşturuyorsun.Bir üst pakete geçiş yapıyorsun.

    Kendileri ile iletişim kurduklarımda da bana bu şekil yapmamı önerdiler ve sorunsuz işlemime devam ettim.
    Daha önce bu şekil üst plana geçiş yaptım ve aynı ip adresim ile devam ettim.
    Nasıl? üst pakete geçmeyle ne alakası olabilir.
    ram vs. mi yetersiz.
    Şuan kullandığım paketi kullananlar var. Kafam karıştı şimdi.
  • 12-08-2013, 10:47:51
    #22
    eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl? üst pakete geçmeyle ne alakası olabilir.
    ram vs. mi yetersiz.
    Şuan kullandığım paketi kullananlar var. Kafam karıştı şimdi.
    Hard disk kullanımı yüksek olduğu için üst pakete geçiş yapmam gerekliydi.
    Aynı verilerim ve aynı ip adresim ile hdd miktarımı yükseltmiş oldum.
  • 12-08-2013, 10:50:48
    #23
    vDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hard disk kullanımı yüksek olduğu için üst pakete geçiş yapmam gerekliydi.
    Aynı verilerim ve aynı ip adresim ile hdd miktarımı yükseltmiş oldum.
    Söylemelerine göre üst pakete geçiş yapıldığında disk alanı 20Gb dan 30 Gb çıkmıyor sabit kalıyor muş.
    Demek bu sadece safsata...

    Şuanda ben ilk kez kurulum yapacağım. disk alanım var bomboş. 20 GB

    İlerde lazım olursa üst pakete geçeceğim.

    Şuanda İP adresimi girince şöyle bir sayfa açılıyor.

    http://r1308.hizliresim.com/1d/d/rd5lw.png

    Lütfen şu sorunu çözmem de yardımcı olun.
  • 12-08-2013, 10:58:39
    #24
    eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylemelerine göre üst pakete geçiş yapıldığında disk alanı 20Gb dan 30 Gb çıkmıyor sabit kalıyor muş.
    Demek bu sadece safsata...

    Şuanda ben ilk kez kurulum yapacağım. disk alanım var bomboş. 20 GB

    İlerde lazım olursa üst pakete geçeceğim.

    Şuanda İP adresimi girince şöyle bir sayfa açılıyor.

    http://r1308.hizliresim.com/1d/d/rd5lw.png

    Lütfen şu sorunu çözmem de yardımcı olun.
    Yazdıklarımı dikkalice okursan yazdığım gibi yaptığında üst pakete geçişin ile ilgili sorunun olmaz.Resize ile yaparsan hdd boyutu yükselmez.

    ""Diğer konu içinde Nginx ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlar.
  • 12-08-2013, 11:02:53
    #25
    vDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdıklarımı dikkalice okursan yazdığım gibi yaptığında üst pakete geçişin ile ilgili sorunun olmaz.Resize ile yaparsan hdd boyutu yükselmez.

    ""Diğer konu içinde Nginx ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlar.
    Hocam kızmayın. Sözlerinizde sanki bir kızma varmış gibi hissettim. Paketi yükseltmem şuan için maddi açıdan iyi olmayacak.

    Sorun nginx olduğunu sanmıyorum çünkü başarılı kuruldu o.
    ipsconfig bağlanmıyor asıl sorun bu..
  • 12-08-2013, 11:09:45
    #26
    eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kızmayın. Sözlerinizde sanki bir kızma varmış gibi hissettim. Paketi yükseltmem şuan için maddi açıdan iyi olmayacak.

    Sorun nginx olduğunu sanmıyorum çünkü başarılı kuruldu o.
    ipsconfig bağlanmıyor asıl sorun bu..
    Kızmadım, sadece tekrar bilgilendirme olarak not ekledim.Üst pakete geçiş yaparken uygularsın hdd miktarında yükselir.Panel olarakta virtualmin öneririm.
  • 12-08-2013, 11:46:42
    #27
    vDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızmadım, sadece tekrar bilgilendirme olarak not ekledim.Üst pakete geçiş yaparken uygularsın hdd miktarında yükselir.Panel olarakta virtualmin öneririm.
    Dediğim gibi ilk etap da 20gb disk bana yetiyor. Fakat dediğin gibi belli bir süre sonra yetmeyecek.O zaman image falan alıp yüksetlme yaparım.Bu konuda ki bilgilendirmen için ayrıca teşekkür ederim. Aklıma takılan bir soruydu bu..

    Şimdi aylık 5 dolar ile başlamak mantıklı geliyor kısaca Ama bir iki ay içinde paketi de yükseltebilirim duruma göre.

    Dediğin gibi bir de virtualmin deneyeyim.

    Fakat asıl sorun bence sıfırdan adam akıllı bir kaynak bulamamam oluyor. Herşeyi detaylıca anlatan bir kaynak olsa çok iyi olacak.

    virtualmin biraz araştırayım.
    Serverı silip tekrar virtualmin deneyeceğim inş.