eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kızmayın. Sözlerinizde sanki bir kızma varmış gibi hissettim. Paketi yükseltmem şuan için maddi açıdan iyi olmayacak.

Sorun nginx olduğunu sanmıyorum çünkü başarılı kuruldu o.
ipsconfig bağlanmıyor asıl sorun bu..
Kızmadım, sadece tekrar bilgilendirme olarak not ekledim.Üst pakete geçiş yaparken uygularsın hdd miktarında yükselir.Panel olarakta virtualmin öneririm.