eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar lütfen bilgi olan yazabilir mi? Şimdi serverı oluşturacağım fakat şu disk olayı kafamı karıştırdı. İlerde 20gb disk yetmezse üst pakete geçince disk artmayacak diye birşey okudum.
Makineyi durduruyorsun images kısmından sunucu imajını alıyorsun. Eski vpsi siliyorsun tekrar aynı lokasyon sunucu oluşturup paketini seçyorsun images kısmına geldiğin de my images kısmından oluşturduğun imajını seçerek tekrar oluşturuyorsun.Bir üst pakete geçiş yapıyorsun.

Kendileri ile iletişim kurduklarımda da bana bu şekil yapmamı önerdiler ve sorunsuz işlemime devam ettim.
Daha önce bu şekil üst plana geçiş yaptım ve aynı ip adresim ile devam ettim.