• 11-08-2013, 19:03:31
    #10
    eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son kodu girdiğimde aşağıdaki hatayı veriyor.

    sonunda .php olmadan yazıp dener misin?
  • 11-08-2013, 19:09:22
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonunda .php olmadan yazıp dener misin?
    Önerinizi denedim fakat fark etmedi..

    Arkadaşlar serverı aldığım gibi ilk yaptığım işlem şu sayfadakiler oldu.
    https://www.digitalocean.com/communi...ck-on-centos-6

    Sonra ispconfig 3 kurayım dedim takıldım kaldım. Bu panelden önce başka birşey kurmam mı gerekiyor yoksa..
  • 11-08-2013, 19:12:04
    #12
    eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önerinizi denedim fakat fark etmedi..

    Arkadaşlar serverı aldığım gibi ilk yaptığım işlem şu sayfadakiler oldu.
    https://www.digitalocean.com/communi...ck-on-centos-6

    Sonra ispconfig 3 kurayım dedim takıldım kaldım. Bu panelden önce başka birşey kurmam mı gerekiyor yoksa..
    vps'yi yeniden kurup http://vps2.me/install-configure-isp...-centos-6-vps/ sırayla buradaki kodlarla kurmayı deneyin kuramazsanız kloxo kurarsınız yada webmin.
  • 11-08-2013, 19:18:51
    #13
    Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vps'yi yeniden kurup http://vps2.me/install-configure-isp...-centos-6-vps/ sırayla buradaki kodlarla kurmayı deneyin kuramazsanız kloxo kurarsınız yada webmin.
    Yeniden kurmadan önce şunu belirteyim. Verdiğiniz sayfadaki işlemleri yine yaptım. msql falan tekrar kurdum. Yine aynı sorunu verdi.
    kloxo arayüzü hoşuma gitmedi.Arayüzden önce baya karışık geldi.

    Hiç olmadı serverı tekrar resetleyeceğim. Fakat yine aynı sorunla karşılaşacağımı düşündüğümden bunu da gereksiz görüyorum.
  • 11-08-2013, 19:21:51
    #14
    eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeniden kurmadan önce şunu belirteyim. Verdiğiniz sayfadaki işlemleri yine yaptım. msql falan tekrar kurdum. Yine aynı sorunu verdi.
    kloxo arayüzü hoşuma gitmedi.Arayüzden önce baya karışık geldi.

    Hiç olmadı serverı tekrar resetleyeceğim. Fakat yine aynı sorunla karşılaşacağımı düşündüğümden bunu da gereksiz görüyorum.
    which php komutunun çıktısı nedir?
  • 11-08-2013, 20:26:15
    #15
    7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    which php komutunun çıktısı nedir?
    Dediğiniz gibi serverı resetledim. http://vps2.me/install-configure-isp...-centos-6-vps/ sayfasındaki adımları uyguladım.

    Bu sefer hata vermedi.

    Daha önce hata veren komutdan sonra şu adımları istiyor.

    http://www.hizliresimyukle.com/klQk
    http://www.hizliresimyukle.com/klQo
    http://www.hizliresimyukle.com/klQu

    Son aşamada benden istediğini anlamadım.

    Dikkat ederseniz ilk dil isedi en yazıp geçtim. Sonra standard deyip getim.
    Son aşamada host adı sordu bir isim girdim. Bu aşamadan sonra Msql ve php yok gibi bir şey diyor. Kalıyor..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:26:15 -->-> Daha önceki mesaj 20:14:26 --

    http://www.howtoforge.com/perfect-se...ispconfig-3-p7
    Burada da göstermiş zaten.
    Full qualified hostname (FQDN) of the server, eg server1.domain.tld [server1.example.com]: Enter de geç demiş.
    Fakat bende hata veriyor
  • 11-08-2013, 20:36:15
    #16
    eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi serverı resetledim. http://vps2.me/install-configure-isp...-centos-6-vps/ sayfasındaki adımları uyguladım.

    Bu sefer hata vermedi.

    Daha önce hata veren komutdan sonra şu adımları istiyor.

    http://www.hizliresimyukle.com/klQk
    http://www.hizliresimyukle.com/klQo
    http://www.hizliresimyukle.com/klQu

    Son aşamada benden istediğini anlamadım.

    Dikkat ederseniz ilk dil isedi en yazıp geçtim. Sonra standard deyip getim.
    Son aşamada host adı sordu bir isim girdim. Bu aşamadan sonra Msql ve php yok gibi bir şey diyor. Kalıyor..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:26:15 -->-> Daha önceki mesaj 20:14:26 --

    http://www.howtoforge.com/perfect-se...ispconfig-3-p7
    Burada da göstermiş zaten.
    Full qualified hostname (FQDN) of the server, eg server1.domain.tld [server1.example.com]: Enter de geç demiş.
    Fakat bende hata veriyor
    Full qualified hostname (FQDN) of the server, eg server1.domain.tld [server1.example.com]:
    hostname yazın örnekde vermiş server.domain.com
  • 12-08-2013, 00:48:52
    #17
    Şimdi sıfırdan http://www.howtoforge.com/perfect-se...ispconfig-3-p4 paketleri kurmaya başladım.

    Bir sorum olacak.. putty ile servera bağlanmış durumdayım. php.ini de vs. bazı bölümleri arayip bulmam gerekiyor. Bu arama işini ctrl+f gibi bir yardımcı ile yapamazmıyız.

    Mesela;
    http://www.howtoforge.com/perfect-se...ispconfig-3-p4

    Burada vi /etc/php.ini komutu ile php.ini açtık.
    cgi.fix_pathinfo=0: değerini buşekilde yapmam gerekiyor. Bir saat tek tek bakmak sıkıntı oluyor.Bir kolayı yok mu

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 12-08-2013 mesaj 00:48:52 -->-> Daha önceki 11-08-2013 mesaj 23:36:09 --

    http://www.howtoforge.com/perfect-se...ispconfig-3-p7

    2 sayfadan itibaren ne varsa kurdum.
    ispconfig de bu defa hata vermedi. Fakat aşağıdaki gibi bazı kısımlar başarısız olduğunun raporunu verdi.
    http://j1308.hizliresim.com/1d/d/rcy3h.png

    Sonuç olark https://ipnumarası:8080 yapıp giriş yapmaya çalışıyorum ispconfig panel yok. Sayfa kullanılamıyor hatası veriyor.



    Bu iş neden uzadı bu kadar
  • 12-08-2013, 01:03:39
    #18
    Alıntı
    service php-fpm restart
    service nginx restart
    yapıp dener misin ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:03:39 -->-> Daha önceki mesaj 01:01:44 --

    Ayrıca apache üzerinden çalıştırmak istemissin ve httpd de çalışmıyor.
    ispconfig kurulumunda nginx/apache seçiminde nginx yazmış mıydın ?