Axerhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonunda .php olmadan yazıp dener misin?
Önerinizi denedim fakat fark etmedi..

Arkadaşlar serverı aldığım gibi ilk yaptığım işlem şu sayfadakiler oldu.
https://www.digitalocean.com/communi...ck-on-centos-6

Sonra ispconfig 3 kurayım dedim takıldım kaldım. Bu panelden önce başka birşey kurmam mı gerekiyor yoksa..