Yeniden kurmadan önce şunu belirteyim. Verdiğiniz sayfadaki işlemleri yine yaptım. msql falan tekrar kurdum. Yine aynı sorunu verdi.
kloxo arayüzü hoşuma gitmedi.Arayüzden önce baya karışık geldi.
Hiç olmadı serverı tekrar resetleyeceğim. Fakat yine aynı sorunla karşılaşacağımı düşündüğümden bunu da gereksiz görüyorum.
which php komutunun çıktısı nedir?