• 12-08-2013, 12:03:22
    #28
    eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bahsettiğiniz kodları da denedim. Yine aynı.
    Dediğiniz sanırım doğru. Galiba nginx üzerinden çalıştırmaya çalışıyorum.

    Şimdi ne yapmam gerekiyor. Server 3-4 kere sıfırladım baştan başladım olmadı. Son yaptığım kurulumda hiç hata almadım.Yine olmadı.
    dün gece denemiştim hatayı görebilmek için kurulumda bir sıkıntı çıkmamıştı.

    ispconfig3 centos'la tam verimli değilmiş okuduklarıma göre. Debian öneriliyor. Debian sekmesinde hem daha az yapılıcak şey var hem de stabilite olarak daha iyi olmalı.

    ispconfig panel olarak güzel ama kurulumların manuel olması sıkıntı yaratıyor.

    kloxo panel de düşünebilirsin ben pek alışamadım arayüzüne.

    webmin virtualmin ikilisi de biraz teferruatlı açıkcası.

    Eğer domain olarak 10 domain limiti yeterli olursa xo hosting panel var. http://www.xopanel.com/ ( SH Destekli Türk Yazılımcılar tarafından yapılmış ve kurulumu basit ) Bunu deneyebilirsin.
  • 12-08-2013, 12:28:55
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SinanTerzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün gece denemiştim hatayı görebilmek için kurulumda bir sıkıntı çıkmamıştı.

    ispconfig3 centos'la tam verimli değilmiş okuduklarıma göre. Debian öneriliyor. Debian sekmesinde hem daha az yapılıcak şey var hem de stabilite olarak daha iyi olmalı.

    ispconfig panel olarak güzel ama kurulumların manuel olması sıkıntı yaratıyor.

    kloxo panel de düşünebilirsin ben pek alışamadım arayüzüne.

    webmin virtualmin ikilisi de biraz teferruatlı açıkcası.

    Eğer domain olarak 10 domain limiti yeterli olursa xo hosting panel var. http://www.xopanel.com/ ( SH Destekli Türk Yazılımcılar tarafından yapılmış ve kurulumu basit ) Bunu deneyebilirsin.
    Söylediklerine %100 katılıyorum.
    Neden mi?
    Dünden beri ispconfig3 diye tutturdum.Hepde centos 6.4 64bit de denedim. olmadı bir türlü.
    Şimdi
    https://www.digitalocean.com/communi...ck-on-centos-6
    https://www.digitalocean.com/communi...el-on-centos-6
    Adımları ile
    zpanel+msql+apache+php kurdum ve sunucuyu yeniden başlattım.Sonunda bir panelim oldu.

    Fakat bu panel verimli olurmu bilmiyorum.

    Dediğin gibi debian kurup ispconfig3 kurmamı tavsiye eder misin?
    Hem nginx daha çok öneriyorlar . Daha performanslı oluyor muş.

    Benimde bir panelim var
  • 12-08-2013, 12:36:20
    #30
    Websitesinde debian öneriliyordu. Açıkcası benim için stabilite önemli olduğundan pek ücretsiz panellere yanaşmaya korkuyorum. Hala benim kafamdakine yakın bir ücretsiz panel bulamadım.

    Nginx apache'den daha performanslı testlerde. Ama dediğim gibi benim şu an için aklıma yatan bir panel yok. Deneme yanılma ile bana uygun olanı bulucam sanırım. Çünkü herkesin alışkanlıkları ve istekleri farklı oluyor.
  • 12-08-2013, 12:49:19
    #31
    SinanTerzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Websitesinde debian öneriliyordu. Açıkcası benim için stabilite önemli olduğundan pek ücretsiz panellere yanaşmaya korkuyorum. Hala benim kafamdakine yakın bir ücretsiz panel bulamadım.

    Nginx apache'den daha performanslı testlerde. Ama dediğim gibi benim şu an için aklıma yatan bir panel yok. Deneme yanılma ile bana uygun olanı bulucam sanırım. Çünkü herkesin alışkanlıkları ve istekleri farklı oluyor.
    Şuan da yukarıda bahsettiğim konfigürasyon hoşuma gitti. Fakat henüz yeni.
    Bir iki site kurup performansa bakmam gerekiyor. Akabinde sizinle de performans konusunu paylaşacağım.

    Ayrıca şunu belirtmeliyim ki zpanel muhteşem bir görselliğe sahip. Aynı zamanda yönetim vs. de iyi duruyor. Her role istediğin rolü basitçe verebiliyor, ggrafiklerle durum analizi yapabiliyorsun.

    Ama asıl önemli olan performans ..
  • 12-08-2013, 15:33:02
    #32
    eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan da yukarıda bahsettiğim konfigürasyon hoşuma gitti. Fakat henüz yeni.
    Bir iki site kurup performansa bakmam gerekiyor. Akabinde sizinle de performans konusunu paylaşacağım.

    Ayrıca şunu belirtmeliyim ki zpanel muhteşem bir görselliğe sahip. Aynı zamanda yönetim vs. de iyi duruyor. Her role istediğin rolü basitçe verebiliyor, ggrafiklerle durum analizi yapabiliyorsun.

    Ama asıl önemli olan performans ..
    Şu anki VPS'te benim için en önemli olan stabilite olduğundan plesk kurdum ve default ayarlarda bıraktım diyebilirim

    Ama başka bir proje için performanslı gerekli olucak. O zaman sizin sonuçlarınızı göz önünde bulundururum Şimdiden teşekkürler.
  • 14-08-2013, 18:05:21
    #33
    Sitemi taşıdım ve gördüğüm kadarıyla oldukça yavaş. Site hem açılışda hem de sayfalar arası geçişte çok yavaş...

    Bunun sebebi ne olabilir.
    Henüz hiçbir optimizasyon çalışması yapmadım.

    Ekleme:
    Şuan serverda 2 site var.

    Bir site henüz yeni içinde hiçbir şey yok. Sadece 3 iiçerik var ve bu site oldukça hızlı.

    Diğer site ise başka bir serverdan taşınmış google 4000 indexli bir site. Bu site oldukça yavaş açılıyor.
    Bazı noktalarda da hatalar aldım. Sanırım veritabanı yedeklerinde bir bozukluk oldu. Tam emin değilim.Bakacağım
  • 19-08-2013, 12:29:43
    #34
    Arkadaşlar bu sabah itibari ile zpanel de işlem yapmak neredeyse imkansızlaştı. Panel çook ağır.Öyleki sürekli kopup dışarı atıyor. Tekrar admin girişi yapmak zorunda kalıyorum.
    Keşke başında debian kurup ispconfig kursaydım diyorum şimdi..
    Yanlızca sitelerin yedeğini kolayca almanın bir yolu var mı?
    Yeni servera debian ispconfig + apache+mysql kurmayı düşünüyorum.

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
  • 19-08-2013, 12:30:50
    #35
    sunucuoptimizasyon.com
    eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu sabah itibari ile zpanel de işlem yapmak neredeyse imkansızlaştı. Panel çook ağır.Öyleki sürekli kopup dışarı atıyor. Tekrar admin girişi yapmak zorunda kalıyorum.
    Keşke başında debian kurup ispconfig kursaydım diyorum şimdi..
    Yanlızca sitelerin yedeğini kolayca almanın bir yolu var mı?
    Yeni servera debian ispconfig + apache+mysql kurmayı düşünüyorum.

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
    Birşey fark etmeyecek, kaynaklar oldukça dar çünkü almadan önce 2 kez düşünün.
  • 19-08-2013, 12:35:39
    #36
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birşey fark etmeyecek, kaynaklar oldukça dar çünkü almadan önce 2 kez düşünün.
    Hocam sonuçta vps dir diyerek buradan aldım. Şöyle yerli veya yabancı bir firmadan iyi bir vps almayı kesinlikle düşünüyorum.
    Digitalojean sayesinde hiç değilse baya bir server yönetimi hakkında bilgim oldu.

    Fakat bu yavaşlık nedir anlamış değilim.

    Yanlızca sitelerin yedeklerini kolayca nasıl alabilirim ? Siteyi indir kur çok sıkıntılı oluyor..