eneess adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ispconfig3 centos'la tam verimli değilmiş okuduklarıma göre. Debian öneriliyor. Debian sekmesinde hem daha az yapılıcak şey var hem de stabilite olarak daha iyi olmalı.
ispconfig panel olarak güzel ama kurulumların manuel olması sıkıntı yaratıyor.
kloxo panel de düşünebilirsin ben pek alışamadım arayüzüne.
webmin virtualmin ikilisi de biraz teferruatlı açıkcası.
Eğer domain olarak 10 domain limiti yeterli olursa xo hosting panel var. http://www.xopanel.com/ ( SH Destekli Türk Yazılımcılar tarafından yapılmış ve kurulumu basit ) Bunu deneyebilirsin.
Şimdiden teşekkürler.