Websitesinde debian öneriliyordu. Açıkcası benim için stabilite önemli olduğundan pek ücretsiz panellere yanaşmaya korkuyorum. Hala benim kafamdakine yakın bir ücretsiz panel bulamadım.
Nginx apache'den daha performanslı testlerde. Ama dediğim gibi benim şu an için aklıma yatan bir panel yok. Deneme yanılma ile bana uygun olanı bulucam sanırım. Çünkü herkesin alışkanlıkları ve istekleri farklı oluyor.
Şuan da yukarıda bahsettiğim konfigürasyon hoşuma gitti. Fakat henüz yeni.
Bir iki site kurup performansa bakmam gerekiyor. Akabinde sizinle de performans konusunu paylaşacağım.
Ayrıca şunu belirtmeliyim ki zpanel muhteşem bir görselliğe sahip. Aynı zamanda yönetim vs. de iyi duruyor. Her role istediğin rolü basitçe verebiliyor, ggrafiklerle durum analizi yapabiliyorsun.
Ama asıl önemli olan performans ..