eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan da yukarıda bahsettiğim konfigürasyon hoşuma gitti. Fakat henüz yeni.
Bir iki site kurup performansa bakmam gerekiyor. Akabinde sizinle de performans konusunu paylaşacağım.

Ayrıca şunu belirtmeliyim ki zpanel muhteşem bir görselliğe sahip. Aynı zamanda yönetim vs. de iyi duruyor. Her role istediğin rolü basitçe verebiliyor, ggrafiklerle durum analizi yapabiliyorsun.

Ama asıl önemli olan performans ..
Şu anki VPS'te benim için en önemli olan stabilite olduğundan plesk kurdum ve default ayarlarda bıraktım diyebilirim

Ama başka bir proje için performanslı gerekli olucak. O zaman sizin sonuçlarınızı göz önünde bulundururum Şimdiden teşekkürler.