Websitesinde debian öneriliyordu. Açıkcası benim için stabilite önemli olduğundan pek ücretsiz panellere yanaşmaya korkuyorum. Hala benim kafamdakine yakın bir ücretsiz panel bulamadım.

Nginx apache'den daha performanslı testlerde. Ama dediğim gibi benim şu an için aklıma yatan bir panel yok. Deneme yanılma ile bana uygun olanı bulucam sanırım. Çünkü herkesin alışkanlıkları ve istekleri farklı oluyor.