dün gece denemiştim hatayı görebilmek için kurulumda bir sıkıntı çıkmamıştı.
ispconfig3 centos'la tam verimli değilmiş okuduklarıma göre. Debian öneriliyor. Debian sekmesinde hem daha az yapılıcak şey var hem de stabilite olarak daha iyi olmalı.
ispconfig panel olarak güzel ama kurulumların manuel olması sıkıntı yaratıyor.
kloxo panel de düşünebilirsin ben pek alışamadım arayüzüne.
webmin virtualmin ikilisi de biraz teferruatlı açıkcası.
Eğer domain olarak 10 domain limiti yeterli olursa xo hosting panel var.
http://www.xopanel.com/ ( SH Destekli Türk Yazılımcılar tarafından yapılmış ve kurulumu basit ) Bunu deneyebilirsin.
Söylediklerine %100 katılıyorum.
Neden mi?
Dünden beri ispconfig3 diye tutturdum.Hepde centos 6.4 64bit de denedim. olmadı bir türlü.
Şimdi
https://www.digitalocean.com/communi...ck-on-centos-6 https://www.digitalocean.com/communi...el-on-centos-6
Adımları ile
zpanel+msql+apache+php kurdum ve sunucuyu yeniden başlattım.Sonunda bir panelim oldu.
Fakat bu panel verimli olurmu bilmiyorum.
Dediğin gibi debian kurup ispconfig3 kurmamı tavsiye eder misin?
Hem nginx daha çok öneriyorlar . Daha performanslı oluyor muş.
Benimde bir panelim var