eneess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bahsettiğiniz kodları da denedim. Yine aynı.
Dediğiniz sanırım doğru. Galiba nginx üzerinden çalıştırmaya çalışıyorum.

Şimdi ne yapmam gerekiyor. Server 3-4 kere sıfırladım baştan başladım olmadı. Son yaptığım kurulumda hiç hata almadım.Yine olmadı.
dün gece denemiştim hatayı görebilmek için kurulumda bir sıkıntı çıkmamıştı.

ispconfig3 centos'la tam verimli değilmiş okuduklarıma göre. Debian öneriliyor. Debian sekmesinde hem daha az yapılıcak şey var hem de stabilite olarak daha iyi olmalı.

ispconfig panel olarak güzel ama kurulumların manuel olması sıkıntı yaratıyor.

kloxo panel de düşünebilirsin ben pek alışamadım arayüzüne.

webmin virtualmin ikilisi de biraz teferruatlı açıkcası.

Eğer domain olarak 10 domain limiti yeterli olursa xo hosting panel var. http://www.xopanel.com/ ( SH Destekli Türk Yazılımcılar tarafından yapılmış ve kurulumu basit ) Bunu deneyebilirsin.