Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar bu sabah itibari ile zpanel de işlem yapmak neredeyse imkansızlaştı. Panel çook ağır.Öyleki sürekli kopup dışarı atıyor. Tekrar admin girişi yapmak zorunda kalıyorum.
Keşke başında debian kurup ispconfig kursaydım diyorum şimdi..
Yanlızca sitelerin yedeğini kolayca almanın bir yolu var mı?
Yeni servera debian ispconfig + apache+mysql kurmayı düşünüyorum.
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.