Şimdi sıfırdan
http://www.howtoforge.com/perfect-se...ispconfig-3-p4 paketleri kurmaya başladım.
Bir sorum olacak.. putty ile servera bağlanmış durumdayım. php.ini de vs. bazı bölümleri arayip bulmam gerekiyor. Bu arama işini ctrl+f gibi bir yardımcı ile yapamazmıyız.
Mesela;
http://www.howtoforge.com/perfect-se...ispconfig-3-p4
Burada vi /etc/php.ini komutu ile php.ini açtık.
cgi.fix_pathinfo=0: değerini buşekilde yapmam gerekiyor. Bir saat tek tek bakmak sıkıntı oluyor.Bir kolayı yok mu
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan 12-08-2013 mesaj 00:48:52 -->-> Daha önceki 11-08-2013 mesaj 23:36:09 --
http://www.howtoforge.com/perfect-se...ispconfig-3-p7
2 sayfadan itibaren ne varsa kurdum.
ispconfig de bu defa hata vermedi. Fakat aşağıdaki gibi bazı kısımlar başarısız olduğunun raporunu verdi.
http://j1308.hizliresim.com/1d/d/rcy3h.png
Sonuç olark
https://ipnumarası:8080 yapıp giriş yapmaya çalışıyorum ispconfig panel yok. Sayfa kullanılamıyor hatası veriyor.
Bu iş neden uzadı bu kadar