Hard disk kullanımı yüksek olduğu için üst pakete geçiş yapmam gerekliydi.
Aynı verilerim ve aynı ip adresim ile hdd miktarımı yükseltmiş oldum.
Söylemelerine göre üst pakete geçiş yapıldığında disk alanı 20Gb dan 30 Gb çıkmıyor sabit kalıyor muş.
Demek bu sadece safsata...
Şuanda ben ilk kez kurulum yapacağım. disk alanım var bomboş. 20 GB
İlerde lazım olursa üst pakete geçeceğim.
Şuanda İP adresimi girince şöyle bir sayfa açılıyor.
http://r1308.hizliresim.com/1d/d/rd5lw.png
Lütfen şu sorunu çözmem de yardımcı olun.