Yazdıklarımı dikkalice okursan yazdığım gibi yaptığında üst pakete geçişin ile ilgili sorunun olmaz.Resize ile yaparsan hdd boyutu yükselmez.
""Diğer konu içinde Nginx ile ilgili bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlar.
Hocam kızmayın. Sözlerinizde sanki bir kızma varmış gibi hissettim. Paketi yükseltmem şuan için maddi açıdan iyi olmayacak.
Sorun nginx olduğunu sanmıyorum çünkü başarılı kuruldu o.
ipsconfig bağlanmıyor asıl sorun bu..