Makineyi durduruyorsun images kısmından sunucu imajını alıyorsun. Eski vpsi siliyorsun tekrar aynı lokasyon sunucu oluşturup paketini seçyorsun images kısmına geldiğin de my images kısmından oluşturduğun imajını seçerek tekrar oluşturuyorsun.Bir üst pakete geçiş yapıyorsun.
Kendileri ile iletişim kurduklarımda da bana bu şekil yapmamı önerdiler ve sorunsuz işlemime devam ettim.
Daha önce bu şekil üst plana geçiş yaptım ve aynı ip adresim ile devam ettim.
Nasıl? üst pakete geçmeyle ne alakası olabilir.
ram vs. mi yetersiz.
Şuan kullandığım paketi kullananlar var. Kafam karıştı şimdi.