SinanTerzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yapıp dener misin ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:03:39 -->-> Daha önceki mesaj 01:01:44 --

Ayrıca apache üzerinden çalıştırmak istemissin ve httpd de çalışmıyor.
ispconfig kurulumunda nginx/apache seçiminde nginx yazmış mıydın ?
Hocam bahsettiğiniz kodları da denedim. Yine aynı.
Dediğiniz sanırım doğru. Galiba nginx üzerinden çalıştırmaya çalışıyorum.

Şimdi ne yapmam gerekiyor. Server 3-4 kere sıfırladım baştan başladım olmadı. Son yaptığım kurulumda hiç hata almadım.Yine olmadı.