Nasıl? üst pakete geçmeyle ne alakası olabilir.
ram vs. mi yetersiz.
Şuan kullandığım paketi kullananlar var. Kafam karıştı şimdi.
Hard disk kullanımı yüksek olduğu için üst pakete geçiş yapmam gerekliydi.
Aynı verilerim ve aynı ip adresim ile hdd miktarımı yükseltmiş oldum.