X2 - 5800 Karşılaştırma...
28
●2.296
- 14-10-2010, 13:57:105800 almayı düşünmüştüm ebatlarından ötürü vazgeçtim. X2 yi de Türkiye ye gelecek diye bekledim geldi ama onuda almaktan vazgeçtim. Fotoğraf çekmek önemli ise bu iki telefondan da vazgeç. X2 nin kamera 5 mp. ama carl zeiss değil. c. zeiss in 3.2 ile hemen hemen aynı. Telefonla çok oynuyorsan 5800 sadece alo diyeceksen x2 almanı tavsiye eder. Eğer gücün yetiyorsa samsun wave al fotoğraf kalitesi iyi, hd video çekiyor.
- 14-10-2010, 17:51:02Telefonla oynaayı hiç sevmem 5800 ı meraktan aldım sözlümde şuan. Ben zarif ince ama özellikli telefonları seviyorum. Yani x2 gibi ama gerektiğinde lazım olduğundada fotoğraf çekilebilmeli sen iyi anlıyorsun sanırım karşılaştırma yaparsak bi n73 gibi bi 5800 gibi fotoğraf çeker mi?disketim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2010, 18:18:57Hım x2 daha iyi diyorsun bu sevindirdi beniumutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bende ilk çıktıgında aldım n73 uzun süre kullandım sattım 5800 aldım bana sorarsan 5800 daha iyi çekiyor. - 14-10-2010, 22:21:34Öncelikle Merhaba
5800'ın x6'dan neredeyse hiçbir farkı olmadığını belirtmek istiyorum.
x2, x6'nın daha düşük modelidir. 5800 ile kıyaslanması yanlış olur.
Fotoğraf çekmek için açıkçası telefon alınmaz arkadaşlar, bunun ehli olan fotoğraf makineleri var
İnce olsun, kullanımı rahat olsun, fotoğraf çekimi de göz doyursun derseniz E72 öneririm sizlere.
Nokia'nın 5800 ve 6700 modellerinden, X ve C serisinden mümkün oldukça uzak durun. - 15-10-2010, 11:49:15Fotoğraf çekmek için telefon alınmaz zaten bu baştan hata.
Bendede 5800 var telefon gerçekten çok kaba, symbian iyi hoş ama telefonun anlamsız şekilde ağırlaşması, kapanmayan uygulamalar yüzünden telefonun açılmaması gibi kötü huyları var. Ama bunların haricinde özellikleri ve dayanıklı yapısıyla yinede parasını hak ediyor. Bu arada ufak ve özellikli telefon arayanlara sony ericsson g705 öneririm, eski telefonumdu çok şık bir telefondu ama 6 ayda bozuldu servise gitti 1 ay sonra yenisi geldi soğudum telefondan.
