5800 almayı düşünmüştüm ebatlarından ötürü vazgeçtim. X2 yi de Türkiye ye gelecek diye bekledim geldi ama onuda almaktan vazgeçtim. Fotoğraf çekmek önemli ise bu iki telefondan da vazgeç. X2 nin kamera 5 mp. ama carl zeiss değil. c. zeiss in 3.2 ile hemen hemen aynı. Telefonla çok oynuyorsan 5800 sadece alo diyeceksen x2 almanı tavsiye eder. Eğer gücün yetiyorsa samsun wave al fotoğraf kalitesi iyi, hd video çekiyor.