Ben büyük telefon sevmiyorum x6 gibi zaten 5800 ı verdim fotoğraf çekmek gibi bir amacım yok lazım olursa eğer kötüde çekim yapmasın istiyorum. Görüntü kalitesini kıyaslarsak ortaya ne çıkar hala cevap alamadım.