Öncelikle Merhaba

5800'ın x6'dan neredeyse hiçbir farkı olmadığını belirtmek istiyorum.

x2, x6'nın daha düşük modelidir. 5800 ile kıyaslanması yanlış olur.

Fotoğraf çekmek için açıkçası telefon alınmaz arkadaşlar, bunun ehli olan fotoğraf makineleri var

İnce olsun, kullanımı rahat olsun, fotoğraf çekimi de göz doyursun derseniz E72 öneririm sizlere.

Nokia'nın 5800 ve 6700 modellerinden, X ve C serisinden mümkün oldukça uzak durun.