Bilmediğiniz şeyler için sallamasyon haberler yapmayın.
Nokia x3 ve x6 modellerini piyasaya sürdü ilk başta, daha sonra x2 vs vs. serileri yeni çıkartmaya başladı, dikkatini çekelim. Değerlendirme yapmak için x3 ve x6 serileri çıktı piyasaya, baktı rehavet görüyor, x2 vs vs. serileri üretime çıkartıp, kullanıma sunmaya başladı.
x2 güzel telefon hocam, birisinde varsa kullanmak için, deneme şansınız varsa 5-10 dakika deneyin derim yinede, insandan insana yanılma olabilir çünkü, hepimizin aklı fikri birbirimizle uyuşmaz.
Nokia teknik servisinde çalışıyorum bir bildiğim var ki söylüyorum asıl siz birinin yorumunu aşağılamadan önce konu hakkında yeterli bilgiye sahip olup olmadığını öğrenmelisiniz.
Neye takıldınız siz burada hangi söylediğim sallamasyonmuş, X2'nin X6'dan daha düşük model olduğunu söylemem mi?