• 15-10-2010, 12:03:00
    #19
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğraf çekmek için telefon alınmaz zaten bu baştan hata.
    Bendede 5800 var telefon gerçekten çok kaba, symbian iyi hoş ama telefonun anlamsız şekilde ağırlaşması, kapanmayan uygulamalar yüzünden telefonun açılmaması gibi kötü huyları var. Ama bunların haricinde özellikleri ve dayanıklı yapısıyla yinede parasını hak ediyor. Bu arada ufak ve özellikli telefon arayanlara sony ericsson g705 öneririm, eski telefonumdu çok şık bir telefondu ama 6 ayda bozuldu servise gitti 1 ay sonra yenisi geldi soğudum telefondan.
    5800 ı taşımaktan sıkıldım taşıması zor küçük ince bir telefon olmalı. O takılmalar normalde symbian olan her telefonda olmuyor. Mesela benim n73 ilk zamanlar kapanmıyordu sonradan kapanmaya başladı en son sattığımda 1 saatte bir kapanıp açılıyordu. Ondan önce 7610 6630 6600 gbi symbian destekli teller vardı onlarda olmuyordu. Önemli bir telefon açman gerekiyor 2 dakika telefonun keyfini bekliyorsun ondan symbian almak istemiyorum.

    Fotoğraf ne zaman lazım olur. Ailenle bir yere gidersin o an fotoğraf çekmek gerekir. Fotoğraf makinası olmaz telefondan çekmek gerekir işte o zaman.
  • 15-10-2010, 14:16:51
    #20
    X2 yi denemedim ben x6 alıcakken(telefoncu tanıdık) abi bu nasıl yeni çıkmış dedim bana yaramaz demişti meraktan sormuştum sadece.Carl Zeis olmadığından bilmiyorum ama kamerası 5 te olsa 5 mpx in hissini yaşatmaz.Kaba felan ama 5800 iyidir derim ben sana.
  • 15-10-2010, 21:02:40
    #21
    KlipteX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    X2 yi denemedim ben x6 alıcakken(telefoncu tanıdık) abi bu nasıl yeni çıkmış dedim bana yaramaz demişti meraktan sormuştum sadece.Carl Zeis olmadığından bilmiyorum ama kamerası 5 te olsa 5 mpx in hissini yaşatmaz.Kaba felan ama 5800 iyidir derim ben sana.
    Carl Zeis' de ne fark oluyor arada?
  • 15-10-2010, 22:07:47
    #22
    dextroit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Carl Zeis' de ne fark oluyor arada?
    Tabiki kamera kalitesi.O bir mercektir.Bende 3.2 3600 slide vardı.3.2 nin yanından bile geçmiyordu mesela.
  • 16-10-2010, 00:39:01
    #23
    KlipteX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki kamera kalitesi.O bir mercektir.Bende 3.2 3600 slide vardı.3.2 nin yanından bile geçmiyordu mesela.
    Hım zarif özellikli nokia başka telefon yok ki alalım.
  • 16-10-2010, 02:10:09
    #24
    Üyeliği durduruldu
    5800 özellik olarak çok üst seviye bir cihazdır x2 basit benim için özelliğin önemi yok fiyatı uygun olsun kamerası iyi olsun diyen kullanıcılar için uygundur
  • 16-10-2010, 02:21:52
    #25
    flyvol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5800 özellik olarak çok üst seviye bir cihazdır x2 basit benim için özelliğin önemi yok fiyatı uygun olsun kamerası iyi olsun diyen kullanıcılar için uygundur
    Aralarında fiyat farkı yok denecek kadar az peki kamerası sence nasıldır?
  • 16-10-2010, 08:37:49
    #26
    Carmentos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Merhaba

    5800'ın x6'dan neredeyse hiçbir farkı olmadığını belirtmek istiyorum.

    x2, x6'nın daha düşük modelidir. 5800 ile kıyaslanması yanlış olur.

    Fotoğraf çekmek için açıkçası telefon alınmaz arkadaşlar, bunun ehli olan fotoğraf makineleri var

    İnce olsun, kullanımı rahat olsun, fotoğraf çekimi de göz doyursun derseniz E72 öneririm sizlere.

    Nokia'nın 5800 ve 6700 modellerinden, X ve C serisinden mümkün oldukça uzak durun.
    Bilmediğiniz şeyler için sallamasyon haberler yapmayın.

    Nokia x3 ve x6 modellerini piyasaya sürdü ilk başta, daha sonra x2 vs vs. serileri yeni çıkartmaya başladı, dikkatini çekelim. Değerlendirme yapmak için x3 ve x6 serileri çıktı piyasaya, baktı rehavet görüyor, x2 vs vs. serileri üretime çıkartıp, kullanıma sunmaya başladı.

    x2 güzel telefon hocam, birisinde varsa kullanmak için, deneme şansınız varsa 5-10 dakika deneyin derim yinede, insandan insana yanılma olabilir çünkü, hepimizin aklı fikri birbirimizle uyuşmaz.
  • 16-10-2010, 13:35:45
    #27
    CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmediğiniz şeyler için sallamasyon haberler yapmayın.

    Nokia x3 ve x6 modellerini piyasaya sürdü ilk başta, daha sonra x2 vs vs. serileri yeni çıkartmaya başladı, dikkatini çekelim. Değerlendirme yapmak için x3 ve x6 serileri çıktı piyasaya, baktı rehavet görüyor, x2 vs vs. serileri üretime çıkartıp, kullanıma sunmaya başladı.

    x2 güzel telefon hocam, birisinde varsa kullanmak için, deneme şansınız varsa 5-10 dakika deneyin derim yinede, insandan insana yanılma olabilir çünkü, hepimizin aklı fikri birbirimizle uyuşmaz.
    Aynen dediğin gibi 2-3 gün önce almaya gittiğimde x3 ve x6 vardı x2 yi internet dışında bulamazsın dediler.

    Cift telefon kullanıyorum sürekli iş görüşmeleri buluşmalar kocaman telefon elde hoş durmuyor x2 zarif bir telefon güzelde fotoğraf çekiyorsa tam benlik, e71 var cebime koyuyorum sigaradan daha çok yer kaplıyor elinde taşıyamıyorsun.