Öncelikle Merhaba
5800'ın x6'dan neredeyse hiçbir farkı olmadığını belirtmek istiyorum.
x2, x6'nın daha düşük modelidir. 5800 ile kıyaslanması yanlış olur.
Fotoğraf çekmek için açıkçası telefon alınmaz arkadaşlar, bunun ehli olan fotoğraf makineleri var
İnce olsun, kullanımı rahat olsun, fotoğraf çekimi de göz doyursun derseniz E72 öneririm sizlere.
Nokia'nın 5800 ve 6700 modellerinden, X ve C serisinden mümkün oldukça uzak durun.
Bilmediğiniz şeyler için sallamasyon haberler yapmayın.
Nokia x3 ve x6 modellerini piyasaya sürdü ilk başta, daha sonra x2 vs vs. serileri yeni çıkartmaya başladı, dikkatini çekelim. Değerlendirme yapmak için x3 ve x6 serileri çıktı piyasaya, baktı rehavet görüyor, x2 vs vs. serileri üretime çıkartıp, kullanıma sunmaya başladı.
x2 güzel telefon hocam, birisinde varsa kullanmak için, deneme şansınız varsa 5-10 dakika deneyin derim yinede, insandan insana yanılma olabilir çünkü, hepimizin aklı fikri birbirimizle uyuşmaz.