CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmediğiniz şeyler için sallamasyon haberler yapmayın.

Nokia x3 ve x6 modellerini piyasaya sürdü ilk başta, daha sonra x2 vs vs. serileri yeni çıkartmaya başladı, dikkatini çekelim. Değerlendirme yapmak için x3 ve x6 serileri çıktı piyasaya, baktı rehavet görüyor, x2 vs vs. serileri üretime çıkartıp, kullanıma sunmaya başladı.

x2 güzel telefon hocam, birisinde varsa kullanmak için, deneme şansınız varsa 5-10 dakika deneyin derim yinede, insandan insana yanılma olabilir çünkü, hepimizin aklı fikri birbirimizle uyuşmaz.
Aynen dediğin gibi 2-3 gün önce almaya gittiğimde x3 ve x6 vardı x2 yi internet dışında bulamazsın dediler.

Cift telefon kullanıyorum sürekli iş görüşmeleri buluşmalar kocaman telefon elde hoş durmuyor x2 zarif bir telefon güzelde fotoğraf çekiyorsa tam benlik, e71 var cebime koyuyorum sigaradan daha çok yer kaplıyor elinde taşıyamıyorsun.