dextroit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Carl Zeis' de ne fark oluyor arada?
Tabiki kamera kalitesi.O bir mercektir.Bende 3.2 3600 slide vardı.3.2 nin yanından bile geçmiyordu mesela.