KlipteX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki kamera kalitesi.O bir mercektir.Bende 3.2 3600 slide vardı.3.2 nin yanından bile geçmiyordu mesela.
Hım zarif özellikli nokia başka telefon yok ki alalım.