Konu
X2 - 5800 Karşılaştırma...
16-10-2010, 00:39:01
#23
dextroit
KlipteX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabiki kamera kalitesi.O bir mercektir.Bende 3.2 3600 slide vardı.3.2 nin yanından bile geçmiyordu mesela.
Hım zarif özellikli nokia başka telefon yok ki alalım.