Arkadaşlar pek bilgi sahibi değilim sizler daha iyi yardımcı olursunuz.
X2 : 5 megapixel , Renk çözünürlüğü: 256k , Ekran çözünürüğü: 240 x 320
5800 : 3.2 megapixel , Renk çözünürlüğü: 16m , Ekran çözünürüğü: 360 x 640
Sizce hangisi daha iyi fotoğraf çeker yani bilgisayara atınca görüntü kaliteli olur?
X2 - 5800 Karşılaştırma...
28
●2.296
- 14-10-2010, 01:37:565800 bendede var fakat çok büyük geliyor anneme vericem bu x2 de güzel geldi fakat iyi çekim yapıyor mu?webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2010, 02:51:27Yani daha iyi mi diyorsun?webemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2010, 03:28:16x6 zaten tartışılmaz daha iyiwebemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aralarındaki fark symbian işletim sistemi olması fakat x2 nin kamerasını merak ediyorum eğer daha iyi ise düşünmeden alıcam.Xlarg3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben x2 yi x6 gibi bir telefon olarak hatirliyormusum nedense. verdigim ornekte touchscreen telefonlar uzerindeydi. x2 degilmis