• 14-10-2010, 01:28:32
    #1
    Arkadaşlar pek bilgi sahibi değilim sizler daha iyi yardımcı olursunuz.

    X2 : 5 megapixel , Renk çözünürlüğü: 256k , Ekran çözünürüğü: 240 x 320

    5800 : 3.2 megapixel , Renk çözünürlüğü: 16m , Ekran çözünürüğü: 360 x 640

    Sizce hangisi daha iyi fotoğraf çeker yani bilgisayara atınca görüntü kaliteli olur?
  • 14-10-2010, 01:30:28
    #2
    5800 kullanıyorum ben gayet memnunum.
  • 14-10-2010, 01:37:56
    #3
    webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5800 kullanıyorum ben gayet memnunum.
    5800 bendede var fakat çok büyük geliyor anneme vericem bu x2 de güzel geldi fakat iyi çekim yapıyor mu?
  • 14-10-2010, 02:20:42
    #4
    Fikir sahibi olan yok sanırım.
  • 14-10-2010, 02:29:30
    #5
    x2 daha sonra cikti 5800 dan. touchscreen teknolojisi daha geliskin. bunu su sekildede gorebilirsin. x6 ile n97 yi karsilastirdiginda n97 daha pahali fakat , x6 in touchscreen i daha gelismis ve daha hassas.
  • 14-10-2010, 02:51:27
    #6
    webemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    x2 daha sonra cikti 5800 dan. touchscreen teknolojisi daha geliskin. bunu su sekildede gorebilirsin. x6 ile n97 yi karsilastirdiginda n97 daha pahali fakat , x6 in touchscreen i daha gelismis ve daha hassas.
    Yani daha iyi mi diyorsun?
  • 14-10-2010, 02:54:07
    #7
    sanirim bi hata oldu. ben x2 yi x6 gibi bir telefon olarak hatirliyormusum nedense. verdigim ornekte touchscreen telefonlar uzerindeydi. x2 degilmis karar senin. pardon yanlis bilgilendirme icin
  • 14-10-2010, 03:03:47
    #8
    kamera x2 iyi olabilir fakat başka yönden zaten 5800la kıyaslanıcak gibi degil
  • 14-10-2010, 03:28:16
    #9
    webemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanirim bi hata oldu. ben x2 yi x6 gibi bir telefon olarak hatirliyormusum nedense. verdigim ornekte touchscreen telefonlar uzerindeydi. x2 degilmis karar senin. pardon yanlis bilgilendirme icin
    x6 zaten tartışılmaz daha iyi

    Xlarg3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kamera x2 iyi olabilir fakat başka yönden zaten 5800la kıyaslanıcak gibi degil
    Aralarındaki fark symbian işletim sistemi olması fakat x2 nin kamerasını merak ediyorum eğer daha iyi ise düşünmeden alıcam.