sanirim bi hata oldu. ben x2 yi x6 gibi bir telefon olarak hatirliyormusum nedense. verdigim ornekte touchscreen telefonlar uzerindeydi. x2 degilmis karar senin. pardon yanlis bilgilendirme icin