webkarizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5800 kullanıyorum ben gayet memnunum.
5800 bendede var fakat çok büyük geliyor anneme vericem bu x2 de güzel geldi fakat iyi çekim yapıyor mu?