Konu
X2 - 5800 Karşılaştırma...
14-10-2010, 01:37:56
#3
dextroit
webkarizma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5800 kullanıyorum ben gayet memnunum.
5800 bendede var fakat çok büyük geliyor anneme vericem bu x2 de güzel geldi fakat iyi çekim yapıyor mu?