Arkadaşlar pek bilgi sahibi değilim sizler daha iyi yardımcı olursunuz.

X2 : 5 megapixel , Renk çözünürlüğü: 256k , Ekran çözünürüğü: 240 x 320

5800 : 3.2 megapixel , Renk çözünürlüğü: 16m , Ekran çözünürüğü: 360 x 640

Sizce hangisi daha iyi fotoğraf çeker yani bilgisayara atınca görüntü kaliteli olur?