webemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanirim bi hata oldu. ben x2 yi x6 gibi bir telefon olarak hatirliyormusum nedense. verdigim ornekte touchscreen telefonlar uzerindeydi. x2 degilmis karar senin. pardon yanlis bilgilendirme icin
x6 zaten tartışılmaz daha iyi

Xlarg3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kamera x2 iyi olabilir fakat başka yönden zaten 5800la kıyaslanıcak gibi degil
Aralarındaki fark symbian işletim sistemi olması fakat x2 nin kamerasını merak ediyorum eğer daha iyi ise düşünmeden alıcam.