webemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
x2 daha sonra cikti 5800 dan. touchscreen teknolojisi daha geliskin. bunu su sekildede gorebilirsin. x6 ile n97 yi karsilastirdiginda n97 daha pahali fakat , x6 in touchscreen i daha gelismis ve daha hassas.
Yani daha iyi mi diyorsun?