KlipteX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
X2 yi denemedim ben x6 alıcakken(telefoncu tanıdık) abi bu nasıl yeni çıkmış dedim bana yaramaz demişti meraktan sormuştum sadece.Carl Zeis olmadığından bilmiyorum ama kamerası 5 te olsa 5 mpx in hissini yaşatmaz.Kaba felan ama 5800 iyidir derim ben sana.
Carl Zeis' de ne fark oluyor arada?