5800 kullanıyorum ama kamera için x2 diyorum
n73 kullanaıyordum 5800 dan önce - fotoğraf kalitesi açısından n73 daha iyiydi
Hım x2 daha iyi diyorsun bu sevindirdi beni
Bende ilk çıktıgında aldım n73 uzun süre kullandım sattım 5800 aldım bana sorarsan 5800 daha iyi çekiyor.