umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5800 kullanıyorum ama kamera için x2 diyorum

n73 kullanaıyordum 5800 dan önce - fotoğraf kalitesi açısından n73 daha iyiydi
Hım x2 daha iyi diyorsun bu sevindirdi beni

Bende ilk çıktıgında aldım n73 uzun süre kullandım sattım 5800 aldım bana sorarsan 5800 daha iyi çekiyor.