disketim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5800 almayı düşünmüştüm ebatlarından ötürü vazgeçtim. X2 yi de Türkiye ye gelecek diye bekledim geldi ama onuda almaktan vazgeçtim. Fotoğraf çekmek önemli ise bu iki telefondan da vazgeç. X2 nin kamera 5 mp. ama carl zeiss değil. c. zeiss in 3.2 ile hemen hemen aynı. Telefonla çok oynuyorsan 5800 sadece alo diyeceksen x2 almanı tavsiye eder. Eğer gücün yetiyorsa samsun wave al fotoğraf kalitesi iyi, hd video çekiyor.
Telefonla oynaayı hiç sevmem 5800 ı meraktan aldım sözlümde şuan. Ben zarif ince ama özellikli telefonları seviyorum. Yani x2 gibi ama gerektiğinde lazım olduğundada fotoğraf çekilebilmeli sen iyi anlıyorsun sanırım karşılaştırma yaparsak bi n73 gibi bi 5800 gibi fotoğraf çeker mi?