Fotoğraf çekmek için telefon alınmaz zaten bu baştan hata.
Bendede 5800 var telefon gerçekten çok kaba, symbian iyi hoş ama telefonun anlamsız şekilde ağırlaşması, kapanmayan uygulamalar yüzünden telefonun açılmaması gibi kötü huyları var. Ama bunların haricinde özellikleri ve dayanıklı yapısıyla yinede parasını hak ediyor. Bu arada ufak ve özellikli telefon arayanlara sony ericsson g705 öneririm, eski telefonumdu çok şık bir telefondu ama 6 ayda bozuldu servise gitti 1 ay sonra yenisi geldi soğudum telefondan.