• 17-12-2012, 20:40:11
    #28
    Merhabalar,
    konunuzu baltalamak degil amacim oreo icin bir yorum oreo amerikada cok unlu olan ama sadece amerikada. bir biskivu tipi negro gibi tadida 3 asagi 5 yukari bir biskuvudur
    fiyat normal ta ordan gelmis buraya tada gelince cok ta iyi degil bence tabi o benim zevkim ama dedigim gibi amerikalilar deli oluyor
  • 17-12-2012, 20:42:09
    #29
    Üyeliği durduruldu
    ChuckBartowsKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında hiç denemedim ama yorumları okuyunca kesin almak lazım gibi düşünüyorum

    Fakat kargoda ezilme gibi şeyler olabilir sanırım...
    Merhaba

    Şu güne kadar bir çok sayıda OREO sattım hiç ezilme gibi bir problem ile karşılaşmadım çok şükür. Kutuyu olduğu gibi kargolamıyorum zaten,bir güzel sarıp sarmalayıp kargoluyorum. Ondan dolayı ezilme riski çok düşük
  • 17-12-2012, 21:05:37
    #30
    2 kutu aldım bagımlısı olursam işin kötü hocam
  • 17-12-2012, 21:07:03
    #31
    Üyeliği durduruldu
    cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    konunuzu baltalamak degil amacim oreo icin bir yorum oreo amerikada cok unlu olan ama sadece amerikada. bir biskivu tipi negro gibi tadida 3 asagi 5 yukari bir biskuvudur
    fiyat normal ta ordan gelmis buraya tada gelince cok ta iyi degil bence tabi o benim zevkim ama dedigim gibi amerikalilar deli oluyor
    Estafurullah baltalamak gibi bir amaç güddüğünüzü katiyyen düşünmüyorum. Oreoyu sevmeye bilirsiniz,negro ile farkı yok bence diyebilirsiniz sizin damak tadınız,birşey diyemem. Fakat sadece Amerikada amerikalılar deli oluyor derseniz,orda yanıldığınızı belirtmek isterim. Sadece Amerika değil,tüm Dünya genelinde beğenilen bir bir bisküvi.
    En güzel örneğide Facebooktan verebiliriz aslında. Sizin negro ile farkı yok dediğiniz bisküvinin 30 Milyondan fazla takipçisi varken,Negro ile ilgili bir sayfa-grup bulamadım... Ve sanmıyorum ki bu 30 Milyon takipçinin de hepsi Amerikadan olsun

    harun_82 bey iki kutu siparişi verdi. Yarın kargosunu vereceğim,afiyet bal şeker olsun tekrardan
  • 17-12-2012, 21:14:37
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Hamido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estafurullah baltalamak gibi bir amaç güddüğünüzü katiyyen düşünmüyorum. Oreoyu sevmeye bilirsiniz,negro ile farkı yok bence diyebilirsiniz sizin damak tadınız,birşey diyemem. Fakat sadece Amerikada amerikalılar deli oluyor derseniz,orda yanıldığınızı belirtmek isterim. Sadece Amerika değil,tüm Dünya genelinde beğenilen bir bir bisküvi.
    En güzel örneğide Facebooktan verebiliriz aslında. Sizin negro ile farkı yok dediğiniz bisküvinin 30 Milyondan fazla takipçisi varken,Negro ile ilgili bir sayfa-grup bulamadım... Ve sanmıyorum ki bu 30 Milyon takipçinin de hepsi Amerikadan olsun

    harun_82 bey iki kutu siparişi verdi. Yarın kargosunu vereceğim,afiyet bal şeker olsun tekrardan
    O tamamen eski olmasından ve marka reklam pazarlaması ile alakasından dolayı. Tat olarak negro ile farkı yok bencede. Macaristan'da 16'lı paket 5 TL gibi bir fiyata satılıyor ama tabi tatmamış olanlar için iyi bir fırsat. hiç olmazsa ben yemiştim o ünlü bisküviden denilebilir.
  • 17-12-2012, 21:28:08
    #33
    Hamido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estafurullah baltalamak gibi bir amaç güddüğünüzü katiyyen düşünmüyorum. Oreoyu sevmeye bilirsiniz,negro ile farkı yok bence diyebilirsiniz sizin damak tadınız,birşey diyemem. Fakat sadece Amerikada amerikalılar deli oluyor derseniz,orda yanıldığınızı belirtmek isterim. Sadece Amerika değil,tüm Dünya genelinde beğenilen bir bir bisküvi.
    En güzel örneğide Facebooktan verebiliriz aslında. Sizin negro ile farkı yok dediğiniz bisküvinin 30 Milyondan fazla takipçisi varken,Negro ile ilgili bir sayfa-grup bulamadım... Ve sanmıyorum ki bu 30 Milyon takipçinin de hepsi Amerikadan olsun

    harun_82 bey iki kutu siparişi verdi. Yarın kargosunu vereceğim,afiyet bal şeker olsun tekrardan
    sayin hocam hayir ingilterede var ama ingilizlerde kendi biskuvu turlerini birakmiyo digestive filan yada cadbury cikolata ama genelde cok buyuk fark yok tabi adi bir firma fiba gibi firma yaparsa ornegin metro ile mars bounty ile coco star bunlar esdeger ben negroyuda oneo yuda sevmiyom ama dedigim gibi size hayirli satislar sayenizde insanlar farkli bir sey tatmis olacaktir denemek lazim
  • 17-12-2012, 22:06:51
    #34
    Üyeliği durduruldu
    jackerz bey 1 kutu sipariş verdi,yarın kargolayacağım. Şimdiden afiyet bal şeker olsun
  • 18-12-2012, 08:43:04
    #35
    Üyeliği durduruldu
    15 kutu oreo satilmistir,son 35 kutu oreo kaldi arkadaslar...
  • 18-12-2012, 20:04:16
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    jackerz 2 kutu siparıs verın 10 tl verım elden alıyım kapınızdan kago işini sevmıyorum bırde hafta ıcı full ısde oluyorum