Merhabalar,
konunuzu baltalamak degil amacim oreo icin bir yorum oreo amerikada cok unlu olan ama sadece amerikada. bir biskivu tipi negro gibi tadida 3 asagi 5 yukari bir biskuvudur
fiyat normal ta ordan gelmis buraya tada gelince cok ta iyi degil bence tabi o benim zevkim ama dedigim gibi amerikalilar deli oluyor
Satış: Efsane biskuvi oreo
58
●9.393
- 17-12-2012, 20:40:11
- 17-12-2012, 20:42:09Üyeliği durdurulduMerhabaChuckBartowsKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu güne kadar bir çok sayıda OREO sattım hiç ezilme gibi bir problem ile karşılaşmadım çok şükür. Kutuyu olduğu gibi kargolamıyorum zaten,bir güzel sarıp sarmalayıp kargoluyorum. Ondan dolayı ezilme riski çok düşük
- 17-12-2012, 21:07:03Üyeliği durdurulduEstafurullah baltalamak gibi bir amaç güddüğünüzü katiyyen düşünmüyorum. Oreoyu sevmeye bilirsiniz,negro ile farkı yok bence diyebilirsiniz sizin damak tadınız,birşey diyemem. Fakat sadece Amerikada amerikalılar deli oluyor derseniz,orda yanıldığınızı belirtmek isterim. Sadece Amerika değil,tüm Dünya genelinde beğenilen bir bir bisküvi.cihanleanne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En güzel örneğide Facebooktan verebiliriz aslında. Sizin negro ile farkı yok dediğiniz bisküvinin 30 Milyondan fazla takipçisi varken,Negro ile ilgili bir sayfa-grup bulamadım... Ve sanmıyorum ki bu 30 Milyon takipçinin de hepsi Amerikadan olsun
harun_82 bey iki kutu siparişi verdi. Yarın kargosunu vereceğim,afiyet bal şeker olsun tekrardan
- 17-12-2012, 21:14:37Üyeliği durdurulduO tamamen eski olmasından ve marka reklam pazarlaması ile alakasından dolayı. Tat olarak negro ile farkı yok bencede. Macaristan'da 16'lı paket 5 TL gibi bir fiyata satılıyor ama tabi tatmamış olanlar için iyi bir fırsat. hiç olmazsa ben yemiştim o ünlü bisküviden denilebilir.Hamido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2012, 21:28:08sayin hocam hayir ingilterede var ama ingilizlerde kendi biskuvu turlerini birakmiyo digestive filan yada cadbury cikolata ama genelde cok buyuk fark yok tabi adi bir firma fiba gibi firma yaparsa ornegin metro ile mars bounty ile coco star bunlar esdeger ben negroyuda oneo yuda sevmiyom ama dedigim gibi size hayirli satislar sayenizde insanlar farkli bir sey tatmis olacaktir denemek lazimHamido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2012, 20:04:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.jackerz 2 kutu siparıs verın 10 tl verım elden alıyım kapınızdan kago işini sevmıyorum bırde hafta ıcı full ısde oluyorum
