• 17-12-2012, 16:37:28
    #10
    elinizde kac adet var


    Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
  • 17-12-2012, 16:42:09
    #11
    İzmir' de bir araştırayım bakalım. Deneyip yorum yazarım
  • 17-12-2012, 17:14:49
    #12
    abartılıyor diyenler var hocam hatta konu yu açanda aynı fiyattan satışını yapmış donanimhaberde konusu var aynı eti negro gibi hatta ben negroyu daha fazla seviyorum diye yazan onlarca insan var hocam bende almayı düşünüyorum ama açıklarsanız alcam
  • 17-12-2012, 17:35:03
    #13
    Her insan illa beğenecek diye kesin bir şey olamaz zaten. O yüzden denemek lazım.
  • 17-12-2012, 17:37:12
    #14
    Üyeliği durduruldu
    YILDIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abartılıyor diyenler var hocam hatta konu yu açanda aynı fiyattan satışını yapmış donanimhaberde konusu var aynı eti negro gibi hatta ben negroyu daha fazla seviyorum diye yazan onlarca insan var hocam bende almayı düşünüyorum ama açıklarsanız alcam
    insaların çoğu samsung s3 orjinal ile replikasınıda ayırt edemiyor hatta replikasına sahip olduğunda ucuza aldım kar ettim sanıyor. negro örneğide aynı mantık biri orjinal diğeri alaksız bir replika.
  • 17-12-2012, 17:52:23
    #15
    Aç aç canım bisküvi çekti, gidip negro alacağım.


    Hayırlı satışlar hocam
  • 17-12-2012, 18:44:30
    #16
    Üyeliği durduruldu
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oreo'ya sakın yaklaşmamanızı tavsiye ediyorum arkadaşlar! Benimki uyarıdır. Sonradan pişman olmayın benim gibi..

    2 kutu almıştım, yemin ediyorum size... Bitince elim ayağım titredi 1-2 saat sonra. Ya abi yok böyle bir tat yaa. Tadı tam oturmuş, çikolatası, kıvamı falan her şeyi müthiş. Bisküviden bahsediyoruz evet. Ve eğer bağımlısı olursanız her yerde bulamazsınız bu da kötü bir şey olur sizin için. Hesabımda para olsa yemin ederim hemen sipariş geçerdim ama link satmak için konu açtım sırf bisküvi almak için

    Sakın bulaşmayın Vazgeçemezsiniz.
    Sıcak süte bandırılarak yendiğinde o verdiği tad gerçekten inanılmaz bir tad. İnsanın canı tatlı çektiğinde ilk aklına gelen bisküvi oluyor OREO gerçekten. Umarım sizinle alışveriş yapabiliriz

    Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elinizde kac adet var


    Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
    Elimde 50 kutu var efendim.

    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmir' de bir araştırayım bakalım. Deneyip yorum yazarım
    Umarım İzmir'de bulursunuz. Beğeneceğinizden eminim

    YILDIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abartılıyor diyenler var hocam hatta konu yu açanda aynı fiyattan satışını yapmış donanimhaberde konusu var aynı eti negro gibi hatta ben negroyu daha fazla seviyorum diye yazan onlarca insan var hocam bende almayı düşünüyorum ama açıklarsanız alcam
    Abartıyorlar diyenler elbet olacaktır,size şöyle açıklayayım. Bursa'da yaşıyorum 8 TL'yede 1 porsiyon İskender Kebab bulunmakta,25 TL'ye porsiyonu bulunmakta.
    Şimdi bu 25 TL'ye porsiyonunu satan yerden yediğiniz de mi ben gerçekten ''İskender Kebab'' yedim dersiniz? Yoksa 8 TL olan yerden mi?
    İşte tüm olayda bu. 1912 yılından bu yana tüm DÜNYA genelinde herkesin beğendiği bir bisküvi mi daha öndedir yoksa sadece yaklaşık 5-10 yıldır sadece Türkiye piyasasında yer edinmeye çalışan NEGRO mu? İnanın abartılmıyor,ağzınızın tadına önem veren biriyseniz bu dediklerimi çok daha iyi anlayacaksınız.

    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aç aç canım bisküvi çekti, gidip negro alacağım.


    Hayırlı satışlar hocam
    Afiyet bal şeker olsun
  • 17-12-2012, 18:52:28
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Kargo kaç günde gelir?
  • 17-12-2012, 18:58:19
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kargo dahil fiyatı nedir.