elinizde kac adet var
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Satış: Efsane biskuvi oreo
58
●9.393
- 17-12-2012, 17:35:03Her insan illa beğenecek diye kesin bir şey olamaz zaten. O yüzden denemek lazım.
- 17-12-2012, 17:37:12Üyeliği durdurulduinsaların çoğu samsung s3 orjinal ile replikasınıda ayırt edemiyor hatta replikasına sahip olduğunda ucuza aldım kar ettim sanıyor. negro örneğide aynı mantık biri orjinal diğeri alaksız bir replika.YILDIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2012, 18:44:30Üyeliği durdurulduSıcak süte bandırılarak yendiğinde o verdiği tad gerçekten inanılmaz bir tad. İnsanın canı tatlı çektiğinde ilk aklına gelen bisküvi oluyor OREO gerçekten. Umarım sizinle alışveriş yapabilirizMakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Elimde 50 kutu var efendim.Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım İzmir'de bulursunuz. Beğeneceğinizden eminimExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abartıyorlar diyenler elbet olacaktır,size şöyle açıklayayım. Bursa'da yaşıyorum 8 TL'yede 1 porsiyon İskender Kebab bulunmakta,25 TL'ye porsiyonu bulunmakta.YILDIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi bu 25 TL'ye porsiyonunu satan yerden yediğiniz de mi ben gerçekten ''İskender Kebab'' yedim dersiniz? Yoksa 8 TL olan yerden mi?
İşte tüm olayda bu. 1912 yılından bu yana tüm DÜNYA genelinde herkesin beğendiği bir bisküvi mi daha öndedir yoksa sadece yaklaşık 5-10 yıldır sadece Türkiye piyasasında yer edinmeye çalışan NEGRO mu? İnanın abartılmıyor,ağzınızın tadına önem veren biriyseniz bu dediklerimi çok daha iyi anlayacaksınız.
Afiyet bal şeker olsunnetadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
