MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oreo'ya sakın yaklaşmamanızı tavsiye ediyorum arkadaşlar! Benimki uyarıdır. Sonradan pişman olmayın benim gibi..

2 kutu almıştım, yemin ediyorum size... Bitince elim ayağım titredi 1-2 saat sonra. Ya abi yok böyle bir tat yaa. Tadı tam oturmuş, çikolatası, kıvamı falan her şeyi müthiş. Bisküviden bahsediyoruz evet. Ve eğer bağımlısı olursanız her yerde bulamazsınız bu da kötü bir şey olur sizin için. Hesabımda para olsa yemin ederim hemen sipariş geçerdim ama link satmak için konu açtım sırf bisküvi almak için

Sakın bulaşmayın Vazgeçemezsiniz.
Sıcak süte bandırılarak yendiğinde o verdiği tad gerçekten inanılmaz bir tad. İnsanın canı tatlı çektiğinde ilk aklına gelen bisküvi oluyor OREO gerçekten. Umarım sizinle alışveriş yapabiliriz

Worlaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elinizde kac adet var


Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Elimde 50 kutu var efendim.

Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmir' de bir araştırayım bakalım. Deneyip yorum yazarım
Umarım İzmir'de bulursunuz. Beğeneceğinizden eminim

YILDIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abartılıyor diyenler var hocam hatta konu yu açanda aynı fiyattan satışını yapmış donanimhaberde konusu var aynı eti negro gibi hatta ben negroyu daha fazla seviyorum diye yazan onlarca insan var hocam bende almayı düşünüyorum ama açıklarsanız alcam
Abartıyorlar diyenler elbet olacaktır,size şöyle açıklayayım. Bursa'da yaşıyorum 8 TL'yede 1 porsiyon İskender Kebab bulunmakta,25 TL'ye porsiyonu bulunmakta.
Şimdi bu 25 TL'ye porsiyonunu satan yerden yediğiniz de mi ben gerçekten ''İskender Kebab'' yedim dersiniz? Yoksa 8 TL olan yerden mi?
İşte tüm olayda bu. 1912 yılından bu yana tüm DÜNYA genelinde herkesin beğendiği bir bisküvi mi daha öndedir yoksa sadece yaklaşık 5-10 yıldır sadece Türkiye piyasasında yer edinmeye çalışan NEGRO mu? İnanın abartılmıyor,ağzınızın tadına önem veren biriyseniz bu dediklerimi çok daha iyi anlayacaksınız.

netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aç aç canım bisküvi çekti, gidip negro alacağım.


Hayırlı satışlar hocam
Afiyet bal şeker olsun