• 20-03-2013, 14:53:17
    #55
    2 kutu daha sipariş geçilmiştir.
  • 20-03-2013, 15:23:22
    #56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yorumları okuyunca canım çok çekti alıcam bende sanırım 1-2 paket
  • 20-03-2013, 16:06:13
    #57
    Üyeliği durduruldu
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorumları okuyunca canım çok çekti alıcam bende sanırım 1-2 paket
    Inanin pisman olmazsiniz ayrica elinizi cabuk tutmanizi oneririm,hizla tukeniyor cunku..
  • 21-03-2013, 18:26:09
    #58
    kargom geldi,

    ürün orjinal ve şubat 2014 e kadar son kullanma tarihi var.

    Teşekkürler hamido...
  • 21-03-2013, 19:26:17
    #59
    Üyeliği durduruldu
    biliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kargom geldi,

    ürün orjinal ve şubat 2014 e kadar son kullanma tarihi var.

    Teşekkürler hamido...
    Sıcak süte bandırarak tüketin,yeğenlere afiyet olsun şimdiden. Teşekkürler