iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumları okuyunca canım çok çekti alıcam bende sanırım 1-2 paket
Inanin pisman olmazsiniz ayrica elinizi cabuk tutmanizi oneririm,hizla tukeniyor cunku..