• 17-12-2012, 19:15:00
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    wallahi adama bak bisküvi satmak için konu açmiş diyordum ama velakin şuan konu yorumlarını okuyunca yutkunur oldum 2 kutu alayım diyorum ama bağımlı olursak ne yapıcaz böyle siz devamlı getirtebilir misinz ?
  • 17-12-2012, 19:27:35
    #20
    Banacan sıcak süte ohhh miss Ramazanda 5 paket almıştım
  • 17-12-2012, 19:34:38
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wallahi adama bak bisküvi satmak için konu açmiş diyordum ama velakin şuan konu yorumlarını okuyunca yutkunur oldum 2 kutu alayım diyorum ama bağımlı olursak ne yapıcaz böyle siz devamlı getirtebilir misinz ?
    benimde almaya niyetim varda arkadaş cevap vermiyor yazılanlara bisküvileri kendinemi ayırdı ne
  • 17-12-2012, 20:01:51
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Wayy be ne bisküvü imiş satıcı yurt dışına gitti sanırım biskevüt ayarlamaya
  • 17-12-2012, 20:08:33
    #23
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oreo'ya sakın yaklaşmamanızı tavsiye ediyorum arkadaşlar! Benimki uyarıdır. Sonradan pişman olmayın benim gibi..

    2 kutu almıştım, yemin ediyorum size... Bitince elim ayağım titredi 1-2 saat sonra. Ya abi yok böyle bir tat yaa. Tadı tam oturmuş, çikolatası, kıvamı falan her şeyi müthiş. Bisküviden bahsediyoruz evet. Ve eğer bağımlısı olursanız her yerde bulamazsınız bu da kötü bir şey olur sizin için. Hesabımda para olsa yemin ederim hemen sipariş geçerdim ama link satmak için konu açtım sırf bisküvi almak için

    Sakın bulaşmayın Vazgeçemezsiniz.

    http://youtu.be/DSy7MgJwlwA?t=1m20s


    Büskivi borçlusunuz hocam bana
  • 17-12-2012, 20:13:44
    #24
    kargo belası olmasa alıp denemek isterdim
  • 17-12-2012, 20:18:56
    #25
    banada kargo sıkıntı geliyor yoksa alıcam bir paket tatmak için
  • 17-12-2012, 20:22:55
    #26
    Üyeliği durduruldu
    commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo kaç günde gelir?
    Dediğim gibi Bursa'da ikamet etmekteyim. İstanbul'da yaşıyorsunuz sanırım 1 günde elinizde olur.

    jackerz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kargo dahil fiyatı nedir.
    Şimdi sizi özel mesaj ile bilgilendireceğim.

    FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wallahi adama bak bisküvi satmak için konu açmiş diyordum ama velakin şuan konu yorumlarını okuyunca yutkunur oldum 2 kutu alayım diyorum ama bağımlı olursak ne yapıcaz böyle siz devamlı getirtebilir misinz ?
    Bağımlısı olurmusunuz bilmiyorum fakat beğeneceğinizden eminim,evet talep olduğu sürece devamlı getirtebilirim.

    adamolmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wayy be ne bisküvü imiş satıcı yurt dışına gitti sanırım biskevüt ayarlamaya
    İnanın beğeneceğiniz bir bisküvi. İyi ki almışım,yemişim diyeceğiniz katiyyen pişman olmayacağınız bir ürün

    sefaciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kargo belası olmasa alıp denemek isterdim
    Yurtiçi kargo ile %25 indirimli gönderim yapıyorum ona rağmen ortalama 7-9 TL arası birşey tutuyor. İsterseniz PTT kargo ile de gönderim yapabilirim. Sanırım 5-5.5 TL arası birşey alıyor..
  • 17-12-2012, 20:39:40
    #27
    Aslında hiç denemedim ama yorumları okuyunca kesin almak lazım gibi düşünüyorum

    Fakat kargoda ezilme gibi şeyler olabilir sanırım...