Satış: Efsane biskuvi oreo
58
●9.393
- 17-12-2012, 19:15:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.wallahi adama bak bisküvi satmak için konu açmiş diyordum ama velakin şuan konu yorumlarını okuyunca yutkunur oldum 2 kutu alayım diyorum ama bağımlı olursak ne yapıcaz böyle siz devamlı getirtebilir misinz ?
- 17-12-2012, 19:34:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.benimde almaya niyetim varda arkadaş cevap vermiyor yazılanlara bisküvileri kendinemi ayırdı neFiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2012, 20:08:33MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://youtu.be/DSy7MgJwlwA?t=1m20s
Büskivi borçlusunuz hocam bana
- 17-12-2012, 20:22:55Üyeliği durdurulduDediğim gibi Bursa'da ikamet etmekteyim. İstanbul'da yaşıyorsunuz sanırım 1 günde elinizde olur.commention adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi sizi özel mesaj ile bilgilendireceğim.jackerz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağımlısı olurmusunuz bilmiyorum fakat beğeneceğinizden eminim,evet talep olduğu sürece devamlı getirtebilirim.FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnanın beğeneceğiniz bir bisküvi. İyi ki almışım,yemişim diyeceğiniz katiyyen pişman olmayacağınız bir ürünadamolmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtiçi kargo ile %25 indirimli gönderim yapıyorum ona rağmen ortalama 7-9 TL arası birşey tutuyor. İsterseniz PTT kargo ile de gönderim yapabilirim. Sanırım 5-5.5 TL arası birşey alıyor..sefaciftci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-12-2012, 20:39:40Aslında hiç denemedim ama yorumları okuyunca kesin almak lazım gibi düşünüyorum

Fakat kargoda ezilme gibi şeyler olabilir sanırım...
Ramazanda 5 paket almıştım